Офіційний сайт Пологівської міської ради

Пошук

Розділи

Електронні сервіси

Про ЦНАП

Про відділ «ЦНАП» Пологівської міської ради

Відділ «Центр надання адміністративних послуг» при виконавчому комітеті Пологівської міської ради створено рішенням Пологівської міської ради № 36 від 15.02.2019 року з метою забезпечення доступності та спрощення одержання адміністративних послуг фізичним та юридичним особам.

На веб-порталі Ви завжди можете дізнатися про місце розташування, графік роботи та перелік послуг, які надаються у відділі «Центр надання адміністративних послуг», отримати інформацію про порядок та спосіб отримання адміністративних послуг, вивчити перелік необхідних документів.

Відділ «Центр надання адміністративних послуг» розташований за адресою: 70600 Запорізька область м. Пологи, вулиця І. Чеберка, 70/провулок В. Жуковського, 10,https://goo.gl/maps/JKB78EjbsL3veMeu9. Поблизу розташована ділянка для паркування.

Крім того, працюють віддалені місця для роботи адміністраторів за адресами:

- Запорізька область с. Басань вул. Центральна, 337.

- Запорізька область с. Інженерне, вул. Шевченка, 43б.

- Запорізька область с. Семенівка, вул. Кирилівська, 6.

Контакти:

Телефон: 0958925226

Електронна пошта: vcnappolmr@ukr.net

Офіційна сторінка на сайті Пологівської міської ради:

http://mradapology.gov.ua/tsentr_nadannia_administrativnikh_poslug/

Керівник відділу «Центр надання адміністративних послуг» Пологівської міської ради – Дідович Марина Володимирівна.

Основні принципи роботи:

  • верховенство права, законність, юридична визначеність.
  • стабільність.
  • рівність перед законом.
  • відкритість та прозорість.
  • оперативність та своєчасність.
  • доступність інформації про надання адміністративних послуг.
  • захищеність персональних даних.
  • раціональна мінімізація кількості документів та процедурних дій, що вимагаються для отримання адміністративних послуг.
  • неупередженість та справедливість.
  • доступність та зручність для суб’єктів звернення.
  • запобігання корупційних дій, ліквідація посередницьких послуг.
  • забезпечення вільного доступу суб'єктів звернення до інформації про стан розгляду звернень.

Основні завдання:

  • організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень.
  • спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання.
  • забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються через адміністратора.
  • прийняття від суб’єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративних послуг, їх реєстрація та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг не пізніше наступного робочого дня після їх отримання.
  • видача суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішень про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення щодо можливості отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг.
  • здійснення контролю за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг термінів розгляду справ та прийняття рішень.
  • надання адміністративних послуг у випадках, передбачених законом.