Офіційний сайт Пологівської міської ради

Пошук

Розділи

Календар

« Жовтень 2020 »
Пн   5 12 19 26
Вт   6 13 20 27
Ср   7 14 21 28
Чт 1 8 15 22 29
Пт 2 9 16 23 30
Сб 3 10 17 24 31
Нд 4 11 18 25  

Про ЦНАП

Про відділ «ЦНАП» Пологівської міської ради

Відділ «Центр надання адміністративних послуг» при виконавчому комітеті Пологівської міської ради створено рішенням Пологівської міської ради № 36 від 15.02.2019 року з метою забезпечення доступності та спрощення одержання адміністративних послуг фізичним та юридичним особам.

На веб-порталі Ви завжди можете дізнатися про місце розташування, графік роботи та перелік послуг, які надаються у відділі «Центр надання адміністративних послуг», отримати інформацію про порядок та спосіб отримання адміністративних послуг, вивчити перелік необхідних документів.

Відділ «Центр надання адміністративних послуг» розташований за адресою: 70600 Запорізька область м. Пологи, вулиця І. Чеберка, 70/провулок В. Жуковського, 10,https://goo.gl/maps/JKB78EjbsL3veMeu9. Поблизу розташована ділянка для паркування.

Крім того, працюють віддалені місця для роботи адміністраторів за адресами:

- Запорізька область с. Басань вул. Центральна, 337.

- Запорізька область с. Інженерне, вул. Шевченка, 43б.

- Запорізька область с. Семенівка, вул. Кирилівська, 6.

Контакти:

Телефон: 0958925226

Електронна пошта: vcnappolmr@ukr.net

Офіційна сторінка на сайті Пологівської міської ради:

http://mradapology.gov.ua/tsentr_nadannia_administrativnikh_poslug/

Керівник відділу «Центр надання адміністративних послуг» Пологівської міської ради – Дідович Марина Володимирівна.

Основні принципи роботи:

  • верховенство права, законність, юридична визначеність.
  • стабільність.
  • рівність перед законом.
  • відкритість та прозорість.
  • оперативність та своєчасність.
  • доступність інформації про надання адміністративних послуг.
  • захищеність персональних даних.
  • раціональна мінімізація кількості документів та процедурних дій, що вимагаються для отримання адміністративних послуг.
  • неупередженість та справедливість.
  • доступність та зручність для суб’єктів звернення.
  • запобігання корупційних дій, ліквідація посередницьких послуг.
  • забезпечення вільного доступу суб'єктів звернення до інформації про стан розгляду звернень.

Основні завдання:

  • організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень.
  • спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання.
  • забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються через адміністратора.
  • прийняття від суб’єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративних послуг, їх реєстрація та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг не пізніше наступного робочого дня після їх отримання.
  • видача суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішень про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення щодо можливості отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг.
  • здійснення контролю за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг термінів розгляду справ та прийняття рішень.
  • надання адміністративних послуг у випадках, передбачених законом.